herkes aynı görüşte sanırım, bu herif ya çok akılsız yada bildiğin salağa yatıyor, evladım zor bişey değilki, çaylak yaparken sebebini ve süresini iki kelime ile bildireceksin bu kadar basit, sonra bu şekil uzun uzun cümleler kurmak zorunda kalırsın her seferinde.