Son yaptığı Ulubasın açıklamasıyla ne kadar iyi bir moderatör olduğunu gözler önüne sermiştir.Adam diyorki tarafsızım taraflıda olabilirim.Ama benim bunu sözlüğe yansıtmam sözlük kurallarına uygun olmaz diyor.Ayrımcılık gibi olur diyor.Güvenip güvenebileceğimiz nadir yazarlardan.