An itibariyle tüketilen zehr.. Olmasa hayat daha mı yaşanılır olacak... Belki.. Ama şu an için tutunabileceğim ender şeylerin arasında geliyor..
Yarin elleri, yarin gözleri, yarin kokusu, yarin gülüşü, yarin sevişi çok uzaklarda... Hayal kadar uzak ve imkansızlarda.
Sigara hiç birini yakınlaştırmıyor bana evet, biliyorum, farkındayım... Sabahladığım gecelerde ve gecelediğim sabahlarda tek can yoldaşım.. Cansız can yoldaşım... Beni dinliyor en azından.. O yetiyor..