Gördüğüm kadarıyla yaşı küçük bi yazar arkadaşımız.
Benim anlam veremediğim moruk, burada orklar, uruklar, troller, seviye nedir bilmeyenler dolar gibi. Sürekli artarak çoğalıyorlar.
Şimdi bu kızımız daha küçük, koca koca adam diyeceğimiz insanlar var sözlükte. Açılan onca başlık, küfür, argo bunlar insanın bilinç altından çıkmaz. Yarın birgün ufak bir oğlun olsa anne neler yaptın çocukluğunda dese Uludağ da paspas mı attım diyeceksin?
Bırak moruk lafa gelince herkes kadın haklarına saygılı, kadınları kızları yedirmeyiz kafasında. Bunlara bende kızıyorum. Urfa'da 15'lik kızlar gelin oluyor. Peki burada yazarlık yapan bu kızımızın ne farklı var o evlenenden kızdan? Buraya da yaş sınırlaması getirilmeli.
Ben utanıyorum. YUrdumun çocukları neler olmuş böyle.
Bana kızıyor olabilmeniz, şuan benim yazımda gayriiticilik yahut radikal mantık varsa düşünmeme sebep olan da bu kızdır.