seden gürel' in en güzel parçalarından sebebim aşk'ta geçen bir cümledir.
SEBEBiM AŞK
Taş olup sustum
Ruhum adını çağırırdı
Son saati vuruyordu, ömürde son zamanı
Kış olup dondum, kalbim yine alev aldı
Ben ölümü soruyordum, önümde aşk uzandı
insafa gel al yanına, yaşıyorsam aşk sebebim
Durmadım yürüdüm yanına dön gel affettim
Yüreğim ah ağrısına dayanırsam aşk sebebim
Ödedim düşeni payıma dön gel affettim
Savrulup kaldım nerde bulamam izini
Yokluğundan usandım n'olur duyur sesini
Bi dilek tuttum yıldızların ışığında
Sen diye diye avundum gel benim rüyalarıma
Bi dilek tuttum yıldızların ışığında
Sen diye diye avundum gel benim rüyalarıma