ben odedim payima duseni

entry6 galeri
    ?.
  1. seden gürel' in en güzel parçalarından sebebim aşk'ta geçen bir cümledir.

    SEBEBiM AŞK

    Taş olup sustum
    Ruhum adını çağırırdı
    Son saati vuruyordu, ömürde son zamanı
    Kış olup dondum, kalbim yine alev aldı
    Ben ölümü soruyordum, önümde aşk uzandı

    insafa gel al yanına, yaşıyorsam aşk sebebim
    Durmadım yürüdüm yanına dön gel affettim
    Yüreğim ah ağrısına dayanırsam aşk sebebim
    Ödedim düşeni payıma dön gel affettim

    Savrulup kaldım nerde bulamam izini
    Yokluğundan usandım n'olur duyur sesini

    Bi dilek tuttum yıldızların ışığında
    Sen diye diye avundum gel benim rüyalarıma

    Bi dilek tuttum yıldızların ışığında
    Sen diye diye avundum gel benim rüyalarıma
    0 ...