insan bazen kendisini eksik hissettiği anlarda da içer bunu. mesela canı sıkkındır içer, çünkü o an yanında sıkıntısını paylaşacak kimse yoktur. keyiflidir içer, çünkü o an keyfine ortak olacak kimse yoktur. yemekten sonra içer, çünkü o an tatmin olduğunu anlatabileceği biri yoktur. seviştikten sonra içer, çünkü o an partneri ile paylaşacağı daha fazla sevgi yoktur. müzik dinlerken içer, çünkü o an o müziğin güzelliğini paylaşabileceği başka bir şey yoktur. bir şey yoktur, dolayısıyla sende sigara içersin. sigara içersin, çünkü bir şeyler eksiktir. tam olsan, sigara içmezsin. ama hiçbir zaman tam olamazsın.