Saçma sapan ithamlara konu olan yazar. Tamam türk kızı kezban bilmemne vs diye geyik yapıyoruz ama namusa dil uzatmak, hele de bunu ciddi ciddi yapmak erkekliğe sığmaz beyler.
Şimdi gelip beni de yavşak diye nitelendirilen geri Zekalılar çıkar kesin. Azıcık haysiyet diyorum. Lütfen. insan Olmak zor değil. Sizin tahrik amaçlı yaptığınız şeylerin insanların kalbinde, ruhunda ne yaralar açacağını bilemezsiniz.