hiç bir zaman gelmiş geçmiş en iyi vokal demediğim, ancak geçmiş en iyi frontman diyebileceğim reyiz. vokal olarak daha iyileri muhakkak var, söylememe gerek yok bunları, ama seyirciyle olan iletişimi falan kimsede yok neredeyse. "seyirci nasıl gaza getirilir 101" dersi verse alınır. konserde önümde o kadar kişi olmasa sahneye atlardın yani öyle bir gaza getirme, binlerce kişiyle öyle bir muhabbeti var adamın.
he ayrıca ajfa vokali'de efsane o ayrı.
biz türklerin ben de dahil ayrı bir sevgisi, hayranlığı var bu adama karşı anlamadım bir türlü.