ikinci dünya savaşını almanya kazansaydı olacaklar

entry19 galeri
    12.
  1. Türkiye açısından bir çok şey değişebilirdi. Adolf ün osmanlı ya olan saygısı bizi kıyımdan, katliamdan koruyabilirdi. Hatta bakarsın ciddi anlamda Alman menşeili bölgesel güç bile olabilirdik. Dünyada ise yahudi lobisi yerine Alman lobisi olurdu. Şu an ne kadar boktansa dünya o zamanda aşağı yukarı öyle olurdu.
    0 ...