elinde un var, şeker var, fırsat var. ama bir türlü helva yapamıyor.
2015 mv seçimlerine birkaç bilindik transferle girecek.
şahsen ümit özdağ'a sevindim.
durmuş yılmaz da iyi bir hamle olabilir.
saadet ve bbp ile seçim ittifakı kurmamasına anlam veremiyorum.
farzet ki onların %2 katkısı olacak. o %2 nin hepsi onların milletvekili olsun. mecliste çeşitlilik artsın. en azından baraj altı kaldılar diye oyları akp'ye gitmezdi.
sinan oğan ile özcan yeniçeri'yi aday göstermemesine anlama veremedim.
çok kızıyorum bu adama.
ama şu davranışını takdir ettim.