kelinsan

entry218 galeri
    94.
  1. beğeni ,estetik gibi kavramlar rölativif olduğundan "üstadlara " şiir yollayıp da analiz sonucunu beklemek hatadır. pozitif bilimlerdeki gibi teori sunmuyorsunuz beyler. şiir bu. üstad veya başka biri beğenmediyse beğenmesin. beğenen birileri çıkar. estetik ölçüsünü ,beğenme ölçüsünü "üstadlar" belirlemiyor. sevgiler.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük