ya bu adamın ne olduğu önceki seçimlerde çoktan belli olduydu da, biz zavallı mhp liler yine de duygusal olarak oy veriyoruz... gel gör ki, bu adam tek başına karar vermiyor, teşkilatların bunu görmesi ve harekete geçmesi lazım.
dava partisinde torpille aday belirleme ya da koltuk sevdası olmaz. halkın nabzı tutulur!