sanki rüzgar gibi geçtiyi izliyormuşum gibi geldi bana. abartı aksiyon sahneleri vardı.. benim bildiğim bond zekiydi. ve olmadık teknolojiler kullanırdı. özellikle ona teknolojik aletler sunan beyaz önlüklü adamdan icazet almadan bir göreve gitmezdi. bir yönüyle de red kid di bond. elveda derdi bütün kadınlara. aldatılmazdı. hatta bu bond neredeyse ingiliz bile değildi. olsa olsa ukraynalı ya da rus olabilirdi.
007 nin bir ruhu vardı... o red kid gibi zorro gibi biriydi. ama şimdi aksiyon oyuncusu olmuş...