kendisine küfür eden şerefsizler bir yana simgeselleştirmeye çalışanlar da yanlış yoldadır.
elbette üzüldük canımız yandı, lakin unutmamak gerek daha çocuktu.
yani doğru olduğunu düşündüğü şeyi yaptı.
kahraman değil çocuktu.çocuk olduğu için üzülmemiz gerekir.pragmatist davranıp isminden bir ''mahir, deniz, ibrahim'' yaratma çabaları
yersizdir.