Acıdığım çocuktur.
Devrimciler çıkar kullanarak rant sağlar. Ülkücüler küçücük çocuğa sövünce vatan kurtardım sanar. Dinciler bir allah rahmet eylesin bile diyemez.
Devrimciler üstünden ajıtasyon yapar, ülkücüler terörist der, dinciler zaten alevi der.
Yeter artık.
Allah'a inancınız varsa onun aşkına, yoksa da vicdanınız adına küçücük çocuğu alet etmeyin bir şeylere.
Yiten savcımızla berkin'i de bağdaştırmayın. Kim bilir ne emeller için adını kullandılar. Ölmüş çocukla alakası yok ki.
Ekmek hikayesini yada sapanla taş hikayesini siktir edin. Ne dindeyseniz, ne görüşteyseniz siktir edin.
Sadece şunu düşünün; ne olursa olsun ölen küçücük bir çocuktur ve artık adının kullanılmaması gerekir.