(#27226454) entrimden sonra bana,
(#27226458) entri ile cevap vermis yazarimsi.
senin neyine hayran olacagiz ?
natalieflin adli kezbana onun nikaltinda kezbansin diyip sonra kendi nikaltinda onun yaptigi kezbanliklari yaptigin icin mi hayran olacagiz ?
yoksa uc bes abazan pohpohlayicin var diye mi hayran olacagiz ?
neyine hayran olucaz soyle yani ?
sizin gibileri biliyorum ben. cevremde cok vardi onlardan. gider kiz cevresinde en igrenc cinsel muhabbetleri yaparsiniz. sonra erkek ile sevismeye geldi mi ayyyy cok igrencsin, sapiksin.
o yuzden kukla adli yazarin o entrisine iyy tiksindim demen normal.