demokrasi

entry1040 galeri
    712.
  1. stalin şöyle tanımlamış mesela, ki bence çok haklı:
    "Demokrasiyi halkın egemenliği diye bilirdim. Fakat Mr. Roosevelt bana anlatınca açıkça anlamış oldum ki demokrasi amerikan halkının egemenliğiymiş."
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük