Çiftlik caddesi ve yabancılar çarşısı aklımda kalan şehir. Pek sevmedim, trafiği çok yoğun ve karışık, bilgi tabelaları yetersiz. Ayrıca samsun'dan amasya yönüne giderken, doğanın içinde çok güzel bir restoran var. tam sevgiliyle gidilecek bir yer ama benim yanımda, sevimsizlik abidesi bir kazma vardı, kara bahtım kör talihim dedikten sonra, bir tabak kuru fasulye 14 tl olur mu lan!?.