cem adrian

entry1475 galeri ses1
    1129.
  1. Mükemmel bir sanatçıdır ama şarkıcılığı tartışılır. Chest Voice çok kirli, basslar dünya genelinde en iyilerden ama bass sesle şarkı söylemek...Şarkı söylerken tamamen acıyı hissediyor ayrıca benim gözümde Fredie Mercury'le benzer yönleride var. Rock tarzında opera izleri var. Ayrıca şarkılarında barok operayada yer veriyor. Sesi konusunda kafa sesi midir, Falsetto mudur bilmem çok geniş sesi var. Tizleri mükemmel diyemem özellikle bariton renginde ki tizleri ama çıkardığı sesi fena çıkarmıyor.
    0 ...