Gezi olayları sırasında "bu olaylar doları etkiliyor, en ufak bir kur çıkışı ülke ekonomisine büyük bir darbe vuruyor, bu resmen vatana hıyanettir" diye bik bik öten, şu aralar nedense ortalıkta gözükmeyen jöleli. Bu seferki kur çıkışı beşer onar olduğu halde neden hala suskun ilginç değil mi dostlar?