metrobüs

entry1035 galeri
    676.
  1. dün iş çıkışı vaktinde bindiğim ve yuhh dedirten yoplu taşıma aracı.

    şimdi akp yalakaları sırf eleştirmek için eleştirdiğimi düşünecekler. keşke ön yargıları olmasa ama beyinlerindeki o bölge yok sanırım.

    Diyorlar ki metrobüs sisteminin kapasitesinin yettiği otobüs bu kadarmış ?!?!?

    Diyorlar ki metrobüs zarar ediyormuş ?!?!?

    bir dakika ya... bilet fiyatı belli. bir otobüse ne kadar adam tıktığın belli. zarar mı ediyorsun ?!?!?

    dün şu sonuca kesinlikle varmış oldum.

    1 - en az otobüs ile en fazla adam taşıyarak benzinden tasarruf yapıp karı arttırmak belediyenin zekasıdır. Bunu yukarda yazdığım yalanlar ile de süslemektedir.

    2- binmeye çalışan binmiş olana, bindikten sonra da binmeye çalışanlara attığı laflar ve ortaya çıkan kavga da anlamış oldum ki. aziz nesin büyük adamsın.

    lan denyo sen neden belediyeye şikayet etmiyorsun da ? (ben ettim) seninle aynı konumdaki vatandaşa kızıyorsun?

    çünkü koyunsun. çünkü makarnacı malın tekisin.

    belediyeden isteğim bunu gizli saklı yapmayın lütfen samimi olun daha iyi.

    kamyon sokun metrobüse açık kasa da pamuk işçileri gibi taşıyın bizleri.

    biz bunu hak ediyoruz.

    not: bu entry bile bir sürü eksi almış. Düşünün üstteki yazıya eksi veren zihniyeti siz düşünün... ben halkın insanca taşınmasını talep ediyorum adam eksiliyor. neden?

    çünkü hayvan kendisi, kamyonda taşınmak istiyor.
    4 ...