samsun

entry1582 galeri
    911.
  1. bir keresinde gitmiştim. döneri çok güzeldir. çiftlik caddesi diye bir yer vardır. bütün dükkanlar döner satar. tuhafiyeye girip elinizden çift lavaş dönerle çıkabilirsiniz. bütün gençler çiftlikten yürür. çok sivri bir şivesi yoktur ama duyduklarıma dayanarak konuşmalar şöyle geçer.

    -olüm abu gızı bana sal az daa.
    -abu montu verde az iki gün takilim da amini giyim.
    -az salda yaşıyalım daa recep.
    0 ...