8 mart 2015 fenerbahçe galatasaray maçı

entry353 galeri
    36.
  1. 30 yıldır kupa alamayan fenerbahçe'nin paralel evren takımı olduğunu anlamamızı sağlayan maçtır..

    yanlış hatırlamıyorsam fenerbahçe en son 2013 yılında türkiye kupasını aldı..

    edit: gülmekten vakit bulamayan arkadaşlara da şöyle bir güzellik yapayım.. http://tr.wikipedia.org/w.../T%C3%BCrkiye_Kupas%C4%B1
    0 ...