medcezir

entry589 galeri
    470.
  1. Aklı selim biri olarak izliyorum ben bu diziyi. Ve baya da zevk alıyorum. iyi ki nadir baktiroglu öldü de dizi mafya dizisi formatından çıktı. Lütfen sevgili senarist mafyaya bağlama şu diziyi. Orjin aldığın yabancı dizideki gibi olsun format. Bir gençlik dizisi. Bu diziyi ergenler de izliyor onların beynini saçma sapan vurduyla kırdıyla doldurmayalım derim ben.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük