sevgili

entry1810 galeri
    1324.
  1. gülüşü çok güzel sinirlenince daha bir hoş oluyor. böyle bir kova laf ediyor, bik bik bik diyorum içimden. o öyle "yükselmiş" konuşurken ben sakinleşiyorum. ilginç geliyor bu bana. sinirli olsam bile sakinleşiyorum. bu allahın bir lütfu bence cunku ıkımız de aynı anda cıkıssak işler sarpa sarar. tartışma anları da dahil olmak üzere onunla her şey ayrı güzel, ayrı bir tad. allah eksık etmesin onu hayatımdan. amiinn..
    3 ...