düşünüyorum da hani 4/4'lük bir adam değilim. kimse değil. illa ki yanlışım, hatam var hayata ve insanlara dair. ancak arkamdan bugüne kadar tek bir kişi bile bu herif "yalakanın, dansözün bayrak tutanıdır" demedi. bu benim zenginliğim. parasal bir değeri yok.
öbür tarafta ise benim gibiyken 180 derece dönen bir yiğit bulut örneği var. o da onun parasal zenginliği oldu dansöz ve karaktersiz olarak anılmanın da onun için ahlaki anlamda bir rahatsızlığı yok. o da öyle bir geniş. öyle bir rahat ki o kadar olur.
ben çok rahatım vicani anlamda. kendisi de rahat belli ki. rahat rahat içiyor, takılıyor, karaciğeri utanmış kızarıklığı yüzüne vurmuş ama kendisi farkında değil. karaciğeri kendi adına utanmış ya la...