Ağızda çok pis bir koku bırakır, diş fırçalamak bile yetmez. içmeyen sevgili için kokusu çekilmezdir. Bir de otobüse binmeden hemen önce sigarasını söndürenlerin, içerdekilere doğru verdiği duman dolu nefes vardır o da mide bulandırıcıdır.. içmeyin, sevdiklerinize içirtmeyin.