Dünyanın en zevkli ligidir. Adamların en sonuncu takımı bile gelse bizim ligde şampiyonluğa oynar heralde. Bu lig tamamen göze hitap eder ve gücsüz takım diye bisey yoktur bu ligde. (bkz: manchester red) (bkz: manchester blue) (bkz: arsenal) (bkz: tottenham) (bkz: liverpool) (bkz: everton)