yeni akit

entry510 galeri
    185.
  1. şu an ''azgın faşist bir grup akit'e saldırdı'' diye ağlayan lâleler takımı.

    şu siktiğimin ülkesinde kürdün ve siyasal islamcının mağduriyeti hiç bitmedi. ulan zeka seviyenizi yansıtan o paint terk fotoğrafları paylaşıyorsunuz da niye çıkıp aralarına girmiyorsunuz?

    provoke eden, masum dindar insanın duygularını istismar edip oraya buraya saldırtan sensin, şimdi ülkücüler mi faşist ve azgın oldu?
    0 ...