sonrasında şule zeybek onu, basın jargonuyla söyleyecek olursak parlatmakiçin şule yle gün ortası'nda ekonomi haberleri yaptırmaya başladı. doğruya doğru, o zamanlar doğruları söylerdi.
sonrasında gazete köşeleri, tv programları falan... enine bayağı bir büyüdü. ancak evliliği çatırdıyordu.
şule zeybek kıçına tekmeyi vurmadan yüz seksen derecelik bir dönüş yaptı. eskiden ne kadar doğrucuysa o kadar yalancılaştı. eskiden ne kadar analize dayanıyorduysa söylemleri, o kadar yalakalık yapar oldu.
bunun da ödülünü önce ciner grubu'na geçerek aldı. böylece turgay ciner hem aydın doğan'ın meşhur ettiği bir adamı hem de damadını *almış oldu.
ama rahat duramadı. daha da, daha da suyunu çıkarttı. öyle ki alo fatih hattıyla doğrudan recep tayyip erdoğan'a bağlı olan ciner grubu'nda bile saçmalamalarıyla herkese illalah dedirtti. ciner de en başta yaptığı hatadan döndü ve jöleli'yi kapının önüne koydu. kimse çıkıp da ciner'e baskıyla işten çıkarttırıldığı martavalını okumasın. türkiye'de medyaya baskı yapabilen tek güç recep tayyip erdoğan'dır. bir de sporda aziz yıldırım.
kompleks âbidesi recep tayyip erdoğan hepimizin bildiği gibi yalakalık konusunda doyumsuz bir adamdır. öyle ki şirk koşmaktan bile çıkıp depar atan adamları hep bal-kaymak ile besler. o dönemin en bağırarak yalakalanan iki adamın* biri rok diğeri de jöleli'ydi. jöleli özünde daha eğitimli bir adam olduğu için onu başdanışmanı yaptı. her boka burnunu sokan adam kontenjanından magazin, spor, siyaset, tarih... her boktan sorumlu medya ünlüsü olarak ortalıkta geziniyor.
sonrası daha da vahim. eskiden de çok görünür oldu televizyon kanallarında. özellikle çalık grubu ve doğuş holding'e bağlı yazılı ve görsel basında her gün çıkıyor. saçmalamakta çığır açıyor. toplumun paranoyalarını kaşıyor, akla hayâle sığmaz nitelik ve nicelikte komplo teorisi üretiyor.
namık kemal zeybek'e de geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. bu adama artık damat demek zorunda değil. lan, utanca bak yaaa! jöleli benim damadım olsa insan içine çıkamazdım. gerçi o da çok aklı başında bir şey değil ama...