haftasonu izninde keleşle başından vurulan 20 yaşındaki delikanlı,
sırf kocası polis veya asker diye evi basılıp öldürülen 30 yaşındaki kadın,
dersaneden dönerken otobüste diri diri yakılan 17 yaşındaki kız
ve binlercesinden daha masum değildi, olmayacaklar.
sonuçta bir can allah rahmet eylesin fakat kimse burda demagoji yapmasın, kimseyi suçsuz göstermeye çalışmasın. sokaklarda çadırlar kuranlardan, üniversitelerde kendilerini dokunulmaz ilan edenlerden, şimdilerde dağlardan inip sokaklarda terör estirenlerden biri olucaktı.
tekrar söylemekte fayda var yine de; allah rahmet eylesin.
edit: - çakan yazarlara sormak istedim, "allah rahmet eylesin" dedim diye mi beğenmediniz, yoksa o diğer saydığım insanların ölümünü önemsemediğiniz için mi ?