bilmem kaçıncı siparişimin bugün elime ulaşmasını sağlamış alışveriş sitesi. 2 tanesi daha bu hafta içi gelecek muhtemelen. şu ana kadar site üzerinden neredeyse 20'nin üzerinde alışverişim oldu tek birinde bile sıkıntı yaşamadım.
tabi bunda gerçekten istediğim şeyleri seçmem ve satıcılar arasında en yüksek oranlıları bulmamın da faydası var muhtemelen. henüz open dispute tuşuna basmadım bile. hangi ürünü istediysem o geldi.
teslimat süresiyle ilgili şikayetim yok açıkçası bazı ürünlerin 10 gün içinde geldiği bile oldu hatta. ki ben en az 3-3,5 haftayı gözden çıkarmıştım.
ben henüz denemedim ama çevremde site üzerinden telefon alıp burada satan bir sürü insan var. tabi bokunu çıkarmamak şartıyla. yani sen çıkıp 4 tane telefon sipariş edersen tek seferde o zaman gümrük riskini göze almak zorundasın. çoğu yerde tek seferde 100 $'ın üzerinde alışveriş gümrüğe takılır gibisinden bilgiler okumuştum ama dediğim gibi cep telefonu getiren tanıdıklarım var ve gümrüğe takılmadılar. zira gönderici gönderiye gift ibaresi koyarak gönderiyormuş. dolayısıyla hediye oluyor bir anlamda o gönderi ama şunu da biliyorum bir tanıdığım 4 tane telefon sipariş etti tahmin edersiniz ki her biri 100$ üzeri fiyat etiketine sahipti. telefonlardan 1'i gümrüğe takıldı. bu yüzden ben henüz hiç bu tarz sipariş vermedim. riski sevmediğimden.
ama columbia bot getirttim mesela çok uygun fiyata ve bildiğin columbia. 24 gün bekledim ama değdi.
biraz araştırmayla gittigidiyor.com'da mağaza sahipleri gördüm. teslim süresi en az 21 gündür diyen. işte onlar aliexpress.com'dan alıp satan girişimci arkadaşlar sanırım, instagram'da da bir furya esmekte konuyla alakalı.
memnun muyum evet hem de çok. dedim ya 20'den fazla alışveriş ve 0 (sıfır) sıkıntı. şiddetle tavsiye eder miyim? deneyin görün derim.