+müge sen arkadaş kalalım dedin ama olmuyo..sana arkadaş gözüyle bakamıyorum...g.tüne falan bakıyorum hep,memelerine bakıyorum,bi tıklasam ne şahane olur diyorum içimden!..
-bi daha hiç görüşmeyelim o zaman..allah'ın öküzü..
+tamam son bi soru bugün tangamı giydin sen,iz çıkmadı da?
(bkz: cihan ceylan)