her hafta trt haber'de bağıra bağıra bir şeyler anlatan jöleli yalaka.
--spoiler--
biz sülüklerle, kenelerle yola devam edemeyiz
--spoiler--
böyle buyurdu jöleli. onlar kim acaba merak ettim bak. yoksa iktidarı eleştiren herkes kene mi, sülük mü? herkes sıkı sıkı çalışacakmış da, azmedecekmiş de, mış da mış mış. bayılıyorum bu adamın tespitlerine. önceki yorumlarıyla şimdiki yorumlarını yanyana koyunca, sanki kafasına saksı düşmüş gibi duruyor.