bizim ferhat. iki yıl henüz dolmak üzereyken geçen hafta boşanmışlar. daha bugün haberim oldu. dükkana uğradı saolsun. pek tadı yoktu zaten halinden tavrından. ben tabi takılıyorum normal baktım var bir şeyler "anlat hele" dedim. böyle böyle ayrıldık dedi. yüzeysel anlattı. ulan amma üzüldüm yaa. çok etkilendim. yok ciddi etkilendim. ben böyle etkilendiysem onların hali kim bilir nasıldır. çocukları da olacaktı. önce inanmadım zaten de sonradan gayet ciddi, sıkıntılı. ne bileyim..
hayırlı olsun demekten başka ne gelir elden.