hem çok zeki, yetenekli ve dahi adam olup aynı zamanda sigortaları yakmış, idealsiz, amaçsız, gevşek adam olma trendinde bir halka daha.. bir popüler kültür yazarıdır, bir henry miller çizgisinde giden tipik amerikanın tipik sıradışı görünümlü sıradan yazarlarından biridir,, kesinlikle kalemi güçlü değildir, sadece konuşma dilini şiire ve düzyazıya aktarmadaki yeteneği nedeniyle, bir de argoyu ustaca kullanması nedeniyle, bir de küfürbaz ve kadınlara içkiye ve kumara olan düşkünlüğü nedeniyle, bir dönem çok tutulmuştur,, amerikada anket yapsan türkiyede olduğu kadar tanınmıyordur eminim, adamlar kullanmış ve atmışlardır, biz hala orjinal birşeymiş gibi adamın fikirleriyle geçiniyoruz, ne komik bir durum,, ayrıca bir zamanlar çok severdim kendisini, fakat zamanla okudukça ve tanıdıkça anlıyor insan,, onun da diğerlerinden farklı olmadığını.. üzgünüm beyler, eksileyebilirsiniz, ama gerçekleri değiştiremezsiniz..