giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
melike öcalan
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
37
↓
galeri
10.
suna
soyadını pek kullanmayan kişi. sanki soyadı çok güzel. apo'nun soyadından kurtuldum diye sevinir insan. tabi alakaları yok ama. en azından iğrenç bir soy isim.
kendileri
kocanın soyadını kullanmama ekolü
ndendir. (bkz:
iyi bir iş yaptığını sanmak
)
edit: ya soy isminiz öcalan ya da siz bölücü klonusunuz. yazık....
blonde mermaid
19.11.2007 16:41
4
...
şikayet et
#2606974
kaydet