2 yıldır alttan alıp veremediğim dil dersi. hoş okuduğum bölümde dayatılması zaten çok saçma zaten, malum kişi de bugün "isteseler de istemeseler de öğrenecekler" demesi üzerine tamamen bu dersi almaktan vazgeçtim ohh be büyük bir yük kalktı üzerimden. *