bak kezo belki şu yaşına kadar sana dayatılmış olan kültürden belki de saçma sapan arkadaşlarından dolayı bu kafaya ulaştın seni anlamaya çalışmıyor değilim, sizden çok var nihayetinde. o gün bir iki ingilizce kelimeyi telaffuz edemedim diye benle yanındaki arkadaşınla birlikte caddede olmanıza ve diğer insanların bize bakmasına aldırmadan kendinize göre güldünüz, benle eğlendiniz. şunu bilmeni isterim bu kültür dediğimiz şey yabancılara özenmekle adidas ayakkabı giyip ağzını yaya yaya konuşmakla olmuyor belki çevrendeki cahil ve basit bir kesim erkekler buna ilgi gösterebilir ama üzgünüm neyin peşinde oldukları çok ortada. bu yönde gidersen birincil hedefin olan koca bulma işini bile yapamayacaksın. sana tavsiyem bir kaç film izle, kitap oku, çevreni biraz daha özenle seç. ha unutmadan söyliyim kendi fotoğrafını çekip beğeni alınca da bir şey yapmış olmuyorsun. sana ve senin arkadaş çevrenle yılları hiçe sayıp toptan ilişkimi kesmem biraz vicdan azabı hissettirse de yapacak bir şey yok kendimi kurtarmalıydım, üzgünüm. son olarak bunu arkadaşlarına da ilet 25 yaşına kadar evlenmeye bakın, yoksa sizden bir bok olmayacağı belli, gerçe hoş evlenince de olmayacak ama.
not: bu kişiyi ve arkadaşlarıyla aylar sonra ( bir iki hafta önce) görüştüm yine aynı kafadalar. sanırım toptan yeni bi çevre edinmek iyi bir karardı. ayrıca (bkz: sözlük yazarlarının itirafları)