Asgari ücretin devlet tarafından belirlendiği bir ülkede asgari ücreti özel sektör veriyor niye kızıyorsunuz diyen safları ortaya çıkaran saray. Dahası en az memur maaşı 2000 liraymış asgari neymiş, yok öyle bir şey asgari ücret diye hayal görüyoruz biz, Türkiye'de yok 15 milyon asgari ücretli bu mallara göre.
Hayır bi de başkalarını cahillikle suçlaması nasıl bir ironi bilemedim.