berkin elvan

entry2367 galeri ses2
    970.
  1. son olarak bazı gerizekalılar için anlaşılması daha kolay sunu şeklinde bir entry giriyorum.

    Aşağıdaki bu masum çocuğu:

    http://galeri.uludagsozlu...om/r/berkin-elvan-554737/
    http://galeri.uludagsozlu...om/r/berkin-elvan-603981/
    http://galeri.uludagsozlu...om/r/berkin-elvan-600010/

    Aşağıdaki hale kim getirdi, küçücük çocuğa bu ideolojiyi ve anarşiyi kim aşıladı?

    http://galeri.uludagsozlu...om/r/berkin-elvan-600143/
    http://galeri.uludagsozlu...om/r/berkin-elvan-706526/
    http://galeri.uludagsozlu...om/r/berkin-elvan-599883/

    ve son olarak bu çocuğun aşağıdaki hale gelmesinde hükumetin ne kadar suçu var? polisin ne kadar suçu var? bu çocuğu bu anarşiye sevk edenlerin ne kadar suçu var?

    http://galeri.uludagsozlu...om/r/berkin-elvan-599973/

    bence en büyük suç bu küçücük çocuğa bu ideolojiyi ve düşmanlığı aşılayıp, tertemiz beynini kin ve nefretle dolduranlarındır.
    0 ...