konu kürt olup olmaması degil aslında.
konu pisi pisine it gibi ölmüş olması, ve yetmiyormus gibi yankı uyandırmıs olmasıdır. Kimse bu çocugu bana savunamaz, o kadar saçma ve tutarsız bir hikaye ki...
Her gün o kadar çocuk ölüyor ki... Anılmamalarının tek sebebi kimsenin ölümlerinden faydalanabilecek olmaması mı?
Allah rahmet eylesin ama, çocuk sonuçta. Suç yetistirenlerde. çocugun başını sikik davaları yuzunden yediler, o kargasada ekmek almaya gonderen annesi simdi oturup yesin ekmegi.