fenerbahçe

entry19643 galeri
    561.
  1. yamulmuyorsam bir ara "collina gelsin derbileri yönetsin" şeklindeki muazzam fikrin çıktığı takım. beşiktaş'ın golü iptal olur hakem çok iyi yönetir ama kendilerinin hoşuna gitmediği bir karar oldu mu merkez hakem komitesinden tff'ye kadar herkes istifa etmelidir.

    o değil de avrupa'da iki maç kazandı diye bu kadar da götü kalkmaz ki bir takımın. havalara bak hele;

    gökhan gönül;

    "barcelona ile final oynarız."

    sen gel bununla final oyna! ahahahah...

    edit: domaine hasret'E ayar için teşekkürler...
    10 ...