uzun zamandır ismi sol fıreymi işgal etmiyordu. anlaşılan birileri gece gece gene reserve yapıp dikkat çekmeye çalışıyor. neyse, maden başlık açılmış, bizde sayın trollümüzün ekmeğine yağ sürelim.
gerçek düşüncemi öğrenmek isterseniz, çocuk sonuna kadar haketmiş o ölümü.
neden diye soracaksınız, lan bunun nedeni var mı mamut?!
tabikide terörist olduğu için. amk çocuğu 8 yaşından bu yana dhkpc üyesiymiş zaten. 10 yaşındayken atatürk' e kulak yaparken ki fotoğrafları da meydana çıktı zaten. eh dehaşkepece' de de çiçek ekimini öğretmiyorlar sonuçta, nasıl molotof atılır, nasıl halkı galeyana getirebiliriz, nasıl kendimize yeni kanlar bulabiliriz onları öğretiyorlar.
ve bu çocuk emin olun, 25 yaşına geldiğinde en az 10 ocağı evlat acısıyla yıkacaktı. 10 şehit!
dile kolay...
ve artık şu çocuğun sol şeritte adını öyle ya da böyle görmekten bıktım. gezi parkı bitti, biteli çok oldu!
son olarak size bişey diyeyim, gezicilerin rte' den bir farkı yok artık gözümde. sonuçta ikiside öyle ya da böyle devleti büyük zarara uğrattılar. gezi ruhu diye birşey de yok.
içtiğiniz her ne ise, onun kafasıdır o.