insanı ileride çocuk için hazırlıyor desem ileri gitmiş olur muyum bilmiyorum.
ama gerçekten, sanki bebeğin betası gibi. uyuduğunda yarım saatte bir gidip bakıyorsun, ya seslenir de ben duyamazsam diye. sabahın köründe seni kaldırması ve bakımları da aynı şekilde. rutine oturunca artık batmıyor bile.