ama bu villalar sayın cumhurbaşkanımızın kendi malı. resmi bir statüsü yok, kamuya ait değil. ve ayrıca bunlar saray değil, villa.
koskoca dünya lideri, diğer dünya liderlerini, örneğin somali cumhurbaşkanını, hamas liderini, libyalı isyancılarının önderlerini bu villalarda mı ağırlayacak?
gülerler bize yahu.
şimdi, hemen, derhal sayın cumhurbaşkanımız için bir yazlık saray yapımına başlanmalı, lokasyon için emine erdoğan ve sümeyye erdoğan'ın görüşleri alınmalıdır.
tabi faiz lobisi bu saraya da itiraz edecektir hemen, ama onların seslerini düğümleriz evelallah.
hem bu sarayı kıskananlar kendi seçilsin, kendileri otursun, onları tutan yok ki.
bugün sen akbilini basıp metrobüsle seyahat ederken 3. havaalanından gurur duyuyor, madenlerde acı çekmeden ölebiliyorsan, suriyeli biri tarafından gasp edilip hayatında yaşamadığın macerayı yaşıyor adrenalin salgılıyorsan bunları sayın cumhurbaşkanımıza borçlusun unutma.