otobüs yaklaşınca durakta bekleyenlere bi haller oluyor amk. biraz önce yanımda kuzu gibi adamın otobüs geldiği anda bi ağzından köpükler akmadığı kaldı bu nası bi hayvansal iç güdü. altı üstü kapı açılacak ve otobüs denen ulaşım aracına binip işine gideceksin kardeşim, biraz insan olun ulan.