sevgili

entry1810 galeri
    1277.
  1. yarı yolda bırakmasaydı iyidi.

    aldatmak kimseye yakışmaz ama sendede başka bir çirkin durmuştu be sevdiceğim. şöyle bir göz atıyorumda 2 yıl öncesine çok değişmişiz , o zaman gelseydin yine severdim seni ,bir laf etsen özür dahi dilemesen sarılır ağlardım ama şu an o kadar duygusuzum ki sana karşı ; cehennem buz tutsa ben bile ısıtamam seni.
    0 ...