fotoğrafını paylaşmış. vay dinine gerçekten çok şaşırdım. yav kardeş ağzımızın tadını bozmasan iyiydi demin barbunya pilaki aldım yurdum konserve onu yiyordum, o içinde kaşara benzeyen ufak küpler var garnitüre de benziyor onlara benziyon.
af buyur da masaüstünde şamdan suratı nette paylaşmaya çekinmiyor musun ya. o tiple ben bakkala gitsem doblo ların arkasından giderim ki ancak suratım gizlensin. demek ki özgüven dedikleri bu olsa gerek, aman kardeş bende yok o.
ne diyim şükret hastane acillerine bak, bakırköy sadi konuk acilinde gece git neleri var eli kolu olmayanlar. sakat değilsin şükret valla.