hic sevgilim olmadi her zaman kactim herkesten, ya dedim beni anlamazsa ya beni onu sevdigim gibi sevmezse ya dedim nankor olursa. iste bu ya lar beni sevmeye ve sevilmeye ac birakti. bunun sorumlusu tabiki duygusuz, sevgi nedir bilmez, sirf laf olsun, ortalikta yalniz gezmiyim diye dolasan mahlukatlar. bu mahlukarin bende yarattigi on yargiyi tahmin edemezsiniz. türk kizlarini hep bir sevgi torpuleyen canavar olarak gordum ve bunun sonucunda yalniz kaldim. benle ayni duygulari yasayan erkek ya da kadinlar olduguna inaniyorum.
yahu sizden pek birsey istemiyorum sadece biraz özen gosterin.